maandag 8 november 2010

Stilte voor de storm

Deze middag heb ik nagedacht. Diep nagedacht over nieuwe onderwerpen voor deze blog. Na een uur brainstormen stond mijn blad vol, maar er was niets dat ik vandaag concreet gebruiken kon. Ik besloot om koffie te halen, om mijn aandacht wat op te krikken. Als een fanatieke koffiedrinker kon ik mijn dag moeilijk starten zonder een gezonde dosis cafeïne. Tot mijn grote ergernis was de koffie automaat leeg; één of andere nozem is, op het moment dat ik me al schoorvoetend terug naar mijn klas begeef, aan de allerlaatste koffie aan het slurpen. Iemand is mijn koffie aan het opdrinken, mijn elixer om een maandag te overleven. Mijn dag was bij voorbaat al mislukt.

Deze dag is sowieso eentje om snel voorbij te laten gaan. Morgen komt eindelijk de nieuwe Call of Duty uit en ik kan het bijna niet meer uithouden. D-Day nadert en ik moet mijn voorzorgsmaatregelen nog treffen. De nodige drank, voeding en comfort om mijn game-beleving zo optimaal te laten verlopen. Uit verveling heb ik mijn kamer alvast netjes gemaakt zodat niemand kan klagen.

Vergeet dat dit bericht gepost werd, eigenlijk wil ik in het lang, kort zeggen dat morgen een geweldige dag gaat worden. Donderdag breng ik mijn eerste feature artikel (spaar al maar voor een leesbril) en de review van de reeds teveel vermelde game, komt dit weekend. Ik heb nog veel meer in petto maar ik wil nog niet teveel prijs geven.. Just keep readin'!

1 opmerking:

  1. Geen koffie en toch nog zoveel woorden die jouw gedachten zijn gepasseerd? R E S P E C T !
    Ik zou het niet kunnen, een dag zonder koffie is een woordloze dag :)
    Als je zo gaat nadenken, kan je dan koffie gelijkstellen aan woorden? Ok nee, ik ben even te onnuttig aan het denken ;)

    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen